Pagina's

zaterdag 20 juni 2009

Artis

Eind vorige maand ben ik samen met Patrica, haar zus en zwager en de kinderen naar Artis geweest. Een ontzettend leuke dag maar ik was nog niet aan het selecteren en bewerken van de foto's toe gekomen. Vandaag eindelijk kunnen doen en aangezien ik er een paar mooie tussen vind zitten hierbij de foto's:

















Zoals je ziet was met name de vlindertuin erg mooi. Er zitten er echt ongelooflijk veel en ze zijn prachtig te fotograferen. Dat gaan we dus zeker nog een keer doen!

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Damien, mooie foto's! Vooral van de vlinders! De verticale foto met vlinder met gesloten gele vleugels spreekt mij het meeste aan omdat die wat mysteriues heeft. Je wordt uitgenodigd om nog een tweede of derde keer te kijken om te zien hoe het precies in elkaar zit.
Devogelsnavel is ook wel raadsachtig maar vind ik tegelijkertijd iets engs hebben. groet,

Ludo.