Pagina's

woensdag 1 juli 2009

Parkpop met Guus Meeuwis

Na het al lang in de agenda te hebben staan was het afgelopen zondag dan zover: Parkpop! Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat het meeste van de muziek die je daar hoort nou niet echt mijn smaak is (zacht gezegd) maar deze keer stond er één van mijn favoriete artiesten op het programma: Guus Meeuwis (jaja, de tijd in het Brabantse heeft zijn sporen nagelaten)!

Guus zou het afsluitende optreden doen maar al 's middags waren we er om te genieten van het mooie weer, de relaxte sfeer en het verrassend goede eten. Om kwart over acht begon het optreden van Guus en toen maar eens de camera erbij gepakt met mijn paparazzi lens erop en met de volgende resultaten:












Ondanks de forse afstand tussen mij en het podium heb ik er toch aardige foto's van kunnen maken. Natuurlijk nog lang niet zo goed als wanneer je in het persvak staat, dus volgend jaar eens aan een perskaart zien te komen...

1 opmerking:

Patricia zei

Swingende foto's en die handjes van de mede concertgangers zien er nu gezelliger uit dan in het echt.

Leuke foto's