Pagina's

donderdag 7 oktober 2010

Scheveningen met storm

Eind augustus was er een avond hele harde wind voorspeld aan de kust. Normaal gesproken niet echt ideaal om rustig te gaan fotograferen op het strand van Scheveningen maar omdat het wel zonnig was met wat schapenwolkjes erbij ben ik met camera en statief toch maar naar Scheveningen gereden. Na een complete work-out op de fiets omdat ik uiteraard wind tegen had bleek het inderdaad een erg mooie avond op het strand te zijn.

De wind was keihard, zweepte het zand over het strand heen. Prachtig! Voorzichtig om geen zand in mijn camera te krijgen foto's gemaakt en ook wat filmpjes. Het statief had er veel moeite mee maar des te beter komt de windkracht in de foto's terug.


















Daarnaast heb ik twee filmpjes gemaakt in de hoop dat die ook een goede indruk geven van de snelheid van het voorbij racende zand.



en

2 opmerkingen:

Hotel Scheveningen zei

Is het mogelijk dat ik deze beelden op mijn site plaats?

Damien Fransçoise zei

Dat is mogelijk maar zou u mij een e-mail hierover willen sturen op info@tweemetervijf.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Damien Fransçoise