Pagina's

zaterdag 29 augustus 2009

Volkstuin Schenkkade

Voor haar (tijdelijke) afscheid bij het ministerie had Patricia een bon gekregen om met ons tweeën te gaan eten bij 'de aanschuiftafel'. Dit is een initiatief van twee vrouwen met een prachtige volkstuin hier in de straat. In die volkstuin koken ze een paar keer per jaar voor een groep van ongeveer 15 personen waarbij je 'aan kunt schuiven'. Praktijk is overigens dat je ver vantevoren moet reserveren, want het staat erg goed bekend. Het was een erg leuke avond met lekker eten en ik mocht van de twee eigenaressen zeker nog eens terugkomen om te fotograferen in de tuin. Niet lang daarna stond ik weer voor de deur en dacht ik die mooie bloemen eens vast te gaan leggen. Er kwam echter een schitterende waterjuffer (denk ik) steeds langs die de aandacht trok. Hij ging op mooie plekjes steeds zitten en kom ik hem (of haar...) dus niet negeren. Daarom de volgende resultaten:











Geen opmerkingen: