Pagina's

zondag 29 november 2009

Woon-werkverkeer

Voor de fotoclub kregen we een gastspreker op bezoek en die had de leden een opdracht meegegeven: neem foto's mee met het onderwerk woon-werkverkeer. Ik vond het een erg leuke opdracht en ben er daarom op een maandagochtend voor mijn werk mee aan de slag gegaan. Ik associeer woon-werkverkeer met name met het reizen met de trein en ben daarom als eerste naar Den Haag Centraal gegaan. Officieel mag er niet op treinstations gefotografeerd worden (overblijfsel uit de tweede wereldoorlog) en ben daarom boven het station gebleven. Daar maakte ik de volgende foto:



Ik was er niet ontevreden over maar ben daarna nog doorgegaan naar een druk verkeerspunt tussen het winkelcentrum en het stadhuis in. Daar ben ik met de groothoeklens naast het tramspoor gaan staan en maakte met een lange sluitertijd wat foto's. Onderstaande vond ik de meest interessante. Door het starten met de foto voordat de tram langs kwam totdat hij langsreed krijg je een interessante combinatie van beelden. Het lijkt alsof je een spiegeling in de tram ziet maar dat is niet zo.

Geen opmerkingen: