Pagina's

donderdag 12 augustus 2010

Uitbreiding website www.tweemetervijf.nl

Sinds vandaag is een nieuw onderdeel aan mijn website toegevoegd. Steeds vaker kreeg ik namelijk de vraag om van een specifieke opdracht de foto's te laten zien. Helaas had ik die niet netjes in een overzicht op de website staan. Wel op dit weblog maar die verdwijnen na een tijdje uit zicht.

Daarom dit nieuwe onderdeel van de website, genaamd opdrachten. Hier is een duidelijk overzicht te vinden van de opdrachten die ik heb gedaan en kunnen de resultaten bekeken worden. Ik ben er zelf erg trots op en hoop natuurlijk (en werk er hard aan) dat de lijst met opdrachten alsmaar langer zal worden. Weet je iemand die een fotograaf nodig heeft? Ik hoor het graag!

Het nieuwe gedeelte is hier te bekijken.


Geen opmerkingen: