Pagina's

woensdag 21 juli 2010

Italiaanse Alpen - 4

PANORAMA'S

Met dit concept heb ik tijdens de reis veel gewerkt. Via een techniek die ik vooraf geleerd had (gemiddelde belichting meten en handmatig instellen, scherpstelling op handmatig, camera in portretstand en dan maar schieten) heb ik dit gedaan. Per foto die je hieronder ziet heb ik tussen de 15 en 20 foto's voor gebruikt om er zo'n grote panorama van te kunnen maken. Het was een beetje spannend of de resultaten goed zouden worden aagezien ik het niet vooraf getest had. De Alpen leenden zich perfect voor deze vorm van fotografie, aangezien je vaak vanuit een hoog punt op een indrukwekkend landschap uitkijkt. Gelukkig bleek in Nederland dat ik alles gelukkig goed gedaan had en dat de resultaten ver boven verwachting mooi bleken te zijn. Graag laat ik jullie hiervan meegenieten:










1 opmerking:

Anoniem zei

Jeetje het ziet er weer indrukwekkend uit. Heb ik dat ook gelopen?
Heel moo!