Pagina's

zaterdag 31 juli 2010

Weekend Friesland

Zoals wellicht bekend is Patricia bezig met een promotie onderzoek en bij een promotie onderzoek horen ook foto's. Aan mij de schone taak om deze voor Patricia te verzorgen. Voor haar onderzoek heeft ze vier onderzoeksgebieden uitgezocht en één daarvan ligt in Friesland, om precies te zijn de Tjongervallei. Ik was nog nooit in deze regio geweest en dus gingen we een weekend op stap om hier te fotograferen. Het gebied heeft mij op een zeer positieve manier verrast: schitterende natuur, uitgestrekt, rustig en vriendelijke mensen. Een gebied waar ik best zou willen wonen. Helaas was het maar een weekend en moest er gewerkt worden!

Belangrijk was om bepaalde typische kenmerken van dit gebied vast te leggen maar daarnaast heb ik ook gewoon de mooie natuur gefotografeerd. Vooral toen we 's ochtends vroeg om 5 uur bij een klein maar fotogeniek vennetje stonden met een gouden opkomend zonnetje was het raak schieten. De resultaten uit Friesland:

1 opmerking:

Anoniem zei

Prachtige foto's...van welke reis dan ook...
Soms lijkt het alsof ze bewerkt zijn, zo mooi zijn de kleuren...maar ik neem aan dat ze puur zijn zoals gemaakt...erg mooie foto was die van die lelies in Frankrijk...Gr. Tanja